Veelgestelde vragen verhuurshop Paper Planes
Wat is de verhuurperiode?
Je huurt de items voor 3 dagen, voor de prijs van 1! Zo heb je voldoende tijd voor de op- en afbouwen van je feest. Selecteer bij het reserveren dus alleen de gebruiksdag. Huur je op 15 juni? Kies dan 15 juni in het verhuur systeem. De andere dagen krijg je van ons cadeau! Het ophalen en retourneren van de bestelling gaat altijd in overleg.
Wat zijn de ophaal en terug breng tijden?
Ophalen van de verhuuritems – 09:00 uur – 12:30 uur Let op, dat is de dag voor het feest.
Terugbrengen van de verhuuritems – 14:00 uur – 17:00 uur. Let op, dit is de dag ná het feest.
Met uitzondering van zondag, dan wordt de terugbreng dag maandag.
Is er een minimum order bedrag?
Als je de items zelf op komt halen, kun je voor een bestelbedrag van minimaal €150,- bij ons terecht. Vanwege de standaard arbeidstijd, reiskosten en administratiekosten per aanvraag hebben we een minimum bedrag ingesteld. Kom je niet aan het totaalbedrag dan adviseren we je graag bij het vinden van passende extra items. We hebben genoeg leuke items in ons magazijn zodat je makkelijk het minimum bedrag kan bereiken.
Hoe weet ik of de items beschikbaar zijn?
Wanneer jij de verhuuritems in je winkelmandje hebt gedaan, de datum geselecteerd hebt waarop je graag de spullen wilt gebruiken, dan gaan wij checken of de items die dag nog beschikbaar zijn! Is dat het geval? Dan krijg je van ons de bevestiging binnen.
Kan ik ook bloemen toevoegen aan mijn bestelling?
Zeker! We maken je verhuur bestelling graag compleet met de nodige bloemen. Bij veel artikelen is het toevoegen van bloemen aan je bestelling verwerkt bij het product. Niet bij alle producten is dit mogelijk, vandaar dat we de categorie BLOEMEN in het leven hebben geroepen. Daar kan je selecteren welke items je graag wilt. We nemen na het plaatsen van je bestelling contact met je op om je wensen qua kleuren en bloemen door te bespreken.
Zouden jullie ons kunnen helpen bij het maken van een stylingsplan?
Dat doen we graag! Het samenbrengen van de items is niet altijd makkelijk. Stuur ons een berichtje, dan plannen we een afspraak in om dit plan met elkaar te schrijven. De kosten hiervan? 225,-
Wanneer kan ik nog een bestelling plaatsen?
Tot twee weken van te voren kan je bij ons een bestelling plaatsen. Wil je er graag bloemen bij?
Dan houden wij 4 weken aan.
Is het mogelijk dat jullie onze bruiloft stylen?
Zeker! We bieden hier een speciale service voor aan. Als je hier graag meer informatie over wilt weten, laat dit dan weten bij de opmerkingen van je bestelling. Dan nemen we hierover contact met je op.
Kunnen de producten ook bezorgd worden?
Dat kan, dit gaat altijd in overleg met jou; de klant. Laat in je bestelling bij de opmerkingen weten wanneer de producten bezorgd kunnen worden, wanneer ze opgehaald kunnen worden en op welk adres we ze mogen bezorgen. Dan berekenen wij de transportkosten hiervoor en vermelden we dit bij de offerte die je van ons ontvangt
Hoe worden de transportkosten berekend?
We bezorgen met alle liefde jouw gehuurde spullen op locatie. Dat doen we vanaf een minimum orderbedrag van €200. Voor het bezorgen rekenen we eenmalig een starttarief van €35 en daarbovenop een km vergoeding van €0,55 per km vanaf Energieweg 3F in Meerkerk. We rijden op bezorgdagen door heel Nederland, dus we laten je van te voren weten hoe laat we op locatie zijn. Dit zal zijn op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Is het noodzakelijk dat jouw
order op een specifieke tijd wordt bezorgd of opgehaald? Noteer dat dan in de notities. Zorg er voor dat bij het ophalen alle spullen weer netjes en bij elkaar staan op de afgesproken plek. Het is erg vervelend en tijdrovend voor onze chauffeur als hij op verschillende plekken de gehuurde items moet zoeken. Staat niet alles netjes klaar dan rekenen wij de tijd de we hier extra mee bezig zijn geweest in rekening.
Is het mogelijk dat jullie onze bruiloft stylen?
Zeker! We bieden hier een speciale service voor aan. Als je hier graag meer informatie over wilt weten, laat dit dan weten bij de opmerkingen van je bestelling. Dan nemen we hierover contact met je op.
Oeps… er is een gehuurd product beschadigd!
Het kan zomaar gebeuren dat er iets bij jouw feestje of bruiloft kapot gaat. Dat kan gebeuren, geen probleem. Wij brengen de vervangwaarde van het product in rekening aan jullie. Achteraf sturen we je een factuur voor reparatie of nieuwkoop.
Mag ik de huuritems schoon of vies retourneren?
Je mag zelf kiezen! Beide opties zijn mogelijk. Bij het bestellen van bijvoorbeeld het bestek zie je beide opties staan. Wil je ze vies retourneren? Dan is de schoonmaakprijs al voor je berekend.
Als het niet op de site staat, kunnen jullie dan wel aan bepaalde items komen?
We zijn altijd op zoek naar nieuwe styling items waarmee we onze shop kunnen vullen. Heb je iets gezien, wat je niet kunt vinden? Stuur ons dan even een berichtje! Of heb je een heel tof idee in je hoofd? Iets gezien op Pinterest? Laat het ons weten! Wie weet kunnen we het wel voor je maken. We denken daarin graag met je mee!
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Soms kan er iets gebeuren waardoor je je order wilt veranderen. We denken graag met jullie mee, en kunnen de order aanpassen waar mogelijk. 6 weken voor jouw event/feest kan je de bestelling nog annuleren. Daarna brengen we hier kosten voor in rekening. Hoeveel dat is? Dat kan je lezen bij de algemene huurvoorwaarden.